• 1. Zamówienia

    1.1. Jak mogę zamówić wasze produkty?
    • Zamówienie składa się dodając wybrany produkt do koszyka lub mailem.  
    • Zamówienie realizujemy dopiero po dokonaniu przedpłaty na konto.
    • Po otrzymaniu zamówienia wystawiamy fakturę proforma na podstawie której klient wpłaca pieniądze.
    • Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na konto.
    • Towar dostarczamy do klienta firmą kurierską (koszt po stronie kupującego).
    • Po odebraniu towaru klient w obecności kuriera powinien sprwadzić zawartość przesyłki. W przypadku uszkodzenia towaru, kurier sporządza protokół szkody. Prosimy o bezzwłoczną informację o uszkodzeniu, abyśmy mogli rozpocząć procedurę reklamacyjną.

     

    1.2. Czy dystrybuujecie wasze produkty na terenie Europy?

    Tak. Wysyłamy nasze produkty do klientów z całej Europy.

    1.3. Gdzie można dokonać zakupu?

    Sprzedajemy listwy przypodłogowe w naszym sklepie internetowym. Wysyłając towar na terenie całej Polski korzystamy z usług firm kurierskich.

    1.4. Czy pokrywam koszty transportu gdy złożę zamówienie?

    Tak. Koszt wysyłki zamówionej sztukaterii uzależniony jest od wielkości zamówienia i ustalany jest indydwidualnie. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich.

    1.5. Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?

    W zależności od dostępności towaru, informujemy klientów jaki jest czas oczekiwania. Czasem są to 2 dni ( szczególnie przy zakupie listew przypodłogowych z duropolimeru) na inne produkty czas oczekiwania wynosi do 14 dni roboczych.

    1.6. Jakie jest minimalne zamówienie?

    Nie ma minimalnej ilości. Możemy wysłać nawet jedną listwę.

    1.7. Co powinno zawierać zamówienie?

    Zamówienie powinno zawierać: 1) określenie rodzaju oraz ilości towaru w metrach bieżących (należy pamiętać o potrzebnych naddatkach),  2) kompletne dane do wystawienia faktury, 3) określenie formy płatności oraz dane kontaktowe, 4) numer telefonu.

    1.8. Ile kosztuje wysyłka?

    Koszty transportu uzależnione są od ilości zamówionego towaru. Nie ma znaczenia miejsce dostawy ani odległość na terenie kraju.

    1.9. Czy mogę zamówić próbkę, jaki będzie jej koszt, i czas oczekiwania?

    Tak. Koszt przesłania próbek wynosi 27,00 zł/brutto. Próbki sztukaterii wysyłamy do godz.14.00 i o ile zamówienie będzie złożone do godz.13.30 próbka zostanie dostarczona w przeciągu 24h.
    Powyższa kwota jest odejmowana w przypadku złożenia zamówienia.

    1.10. Czy jest możliwość przesyłki za pobraniem?

    Wszystkie zamówienia są realizowane po dokonaiu wpłaty 100% wartości zamówienia, wysyłamy towar po zaksięgowaniu kwoty na koncie lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty.